Vi leter etter deg som har erfaring fra innkjøp og logistikk

SafeClean har en ledende teknologi som har satt et nytt preg på industrien. Våre metoder fører til forbedret driftsytelse. Vi gjør ting renere, sikrere og raskere – resultatet er en mer kosteffektiv løsning for kunden. SafeClean opplever stor etterspørsel og i den forbindelse søker vi deg som ønsker og kan bidra til en videre vekst. Vi ser svært lyst på fremtiden; Smarte løsninger, arbeidsvillige kolleger, og eiere som satser tungt på investeringer i nytt og moderne utstyr.

Det kan til tider være høyt trykk og vi leter etter deg som liker å jobbe effektiv og å ta tak.  Hos oss vil du få anledning til å utvikle og etablere gode lagerrutiner i våre nye flotte lokaler på Kyrkjebø.

Arbeidsoppgaver:

  • Innkjøp og logistikk
  • Fortolling og ekspedisjon
  • Følge opp leveranser og leverandører
  • Utvikling og oppfølging av lager

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra innkjøp og logistikk
  • Utdannelse innen økonomi og/eller logistikk er en fordel
  • Gyldig førerkort klasse B
  • Trucksertifikat ønskelig
  • Gode datakunnskaper
  • Utadvendt, serviceinnstilt og fleksibel
  • Like å lage orden og system

 

Har du lyst til å være med på dette så send oss noen få ord om hvorfor vi bør satse på deg, sammen med din CV innen 14. februar 2020.

Søknad og eventuelle spørsmål rettes til:  Asbjørn Hesjedal, plassjef i Høyanger: Mobil: 91741392 /  asbjorn@safeclean.no

Publisert: 22.01.20

Del dette på